شرکت توسعه افزار مانی
طراحی سایت و ساخت ویدیو
تماس با ما : 02166957955
حساب کاربری اکانت
نمونه سایتها خرید آنتی‌ویروس
نمونه سایتها
خرید آنتی‌ویروس

روش و آموزش پس گرفتن دامنه دات آی آر

همیشه سعی کنید هر دامنه ای که تهیه می کنید به صورت مستقیم در دسترس شما وجود داشته باشد. دامنه های دات آی آر داخل ایران توسط سایت nic.ir ثبت می شوند. ممکن است توسط شرکتی مثل ما برای شرکت گرفته شده باشد ، پس از اتمام طراحی سایت یا خاتمه پروژه ، از شخص ثبت کننده بخواهید تا دامنه را به اکانت شما منتقل نماید.

چگونه می توانیم دامنه ی دات آی آر که توسط فرد دیگری ثبت شده است را پس بگیریم؟

ایجاد اکانت در سایت Nic.ir

شما باید در سایت nic.ir یک اکانت ساخته باشید. برای این کار روی لینک https://nic.ir کلیک نموده و یک اکانت شخص حقیقی (شخصی) ایجاد کنید. پس از ثبت نام که توسط ایمیل انجام می شود همان ایمیل شناسه شما در سایت ان آی سی خواهد شد و البته یک شناسه دیگر شبیه sh456-nicir نیز خواهید داشت که هم ایمیل و هم این شناسه یک کاربرد را برای ورود به اکانت دارند.

انتقال دامنه از شخص ثبت کننده

اگر با شخص ثبت کننده دامنه در ارتباط هستید ، ایمیل یا شناسه را به وی اعلام نموده و بگویید که انتقال دامنه را انجام دهد. انتقال دامنه اگر با سرعت انجام شود بین 24 تا 48 ساعت به اتمام خواهد رسید. به این صورت که وی یک کد انتقال از پنل دامنه خود به شما می دهد ، شما وارد اکانت خود شده ، از منوی دامنه ها ، گزینه انتقال را کلیک می کنید ، نام دامنه و کد انتقال را ثبت می نماید . برای او یک درخواست ارسال می شود که باید مطابق فایل پی دی اف که nic به او می دهد تصویر تایید را در اکانت خود ثبت نماید. همه چیز به این مرحله بستگی دارد. اگر درست و سریع انجام شود در اکانت شما در قسمت مرکز پیام یک توضیح دریافت خواهید نمود که باید مبلغی حدود 16 هزار تومان پرداخت کنید تا ثبت به پایان برسد. پس از اینکه انتقال انجام شود باید از مرکز طراحی سایت خود دی ان اس ها dns را گرفته و در قسمت کارگزار وارد نمایید. برای راهنمایی می توانید با ما در ارتباط باشید اگر سایت شما را طراحی نموده ایم.

پس گرفتن دامنه و عدم دسترسی به شخص ثبت کننده

  • در این شرایط باید به صورت مستقیم با سایت nic ارتباط برقرار کنید. که راه های ارتباطی با آن در انتهای سایت https://nic.ir می باشد. شماره تماس ، شماره فلکس ، ایمیل موجود هستند.
  • یک نامه درخواست با متن زیر در سربرگ شرکت یا مجموعه خود آماده کنید اگر شخص هستید حتما با آنها ابتدا تلفنی صحبت کنید.
  • برای نوشتن نامه نیازمند یک سری اطلاعات از ثبت قبلی هستید ، حال وارد سایت https://nic.ir شوید ، در بالا روی کادر جستجو کلیک نموده و نام دقیق دامنه مانند manisoft.ir را وارد و کلید اینتر را فشار دهید. اطلاعاتی برای شما ظاهر خواهد شد. ایمیل ، شناسه ، شماره تماس را در سیستم خود یادداشت کنید چون در متن نامه به آنها احتیاج دارید. حال متن نامه را مانند پایین تایپ کنید.
    مدیریت محترم ایرنیک
    احتراما دامنه ( نام دقیق دامنه را بنویسید ) به شماره تلفن ( بالاتر توضیح دادم ) که توسط ایمیل ( بالاتر توضیح دادم ) ثبت شده است. متاسفانه امکان بازیابی اطلاعات را نداریم و تمایل به تغییر ایمیل داریم و دسترسی به اطلاعات ورود مجدد و همچنین پاسخ سوال امنیتی دارم. لطفا دستورات لازم را مبذول فرمایید. با تشکر.
  • حال باید یک تماس تلفنی که بالاتر گفتم با پشتیبان nic بگیرید و بگویید که نامه را آماده نموده اید. شما را راهنمایی خواهند نمود که احتمالا می بایست یا نامه را برایشان ایمیل و یا فکس نمایید. هر گونه سوالی داشتید با همان مجموعه در ارتباط باشید چون از دست کسی کاری بر نخواهد آمد.
  • در صورتی که نام کاربری و رمز به شما داده شد و وارد اکانت شدین ، می بایست پاسخ محرمانه را نیز از آنها دریافت کنید. این پاسخ برای هر گونه تغییر اصلی در دامنه شما لازم است. زمانی که برای اولین اکانت را می سازید از شما یک سوال می پرسد مثلا نام اولین مدرسه شما چیست و از این نوع ، پاسخی که داده اید مهم است. از آنجایی که ممکن است پاسخ آنرا ندانید پس می بایست مجدد با آنها در ارتباط باشید.
  • پس از دریافت همه اطلاعات با ما در تماس باشید تا تنظیمات سایت را انجام دهیم.

امیدوارم این روش برای شما کارساز باشد که البته هست و بارها انجام شده.

خدمات ما

میتوانیم به کسب و کار شما کمک کنیم

طراحی سایت های حرفه ای

تیم ما سایت و فروشگاه های اینترنتی فراوانی را راه اندازی و طراحی نموده است.
با تجربه ای بیش از 10 سال آماده کمک به کسب و کار شما در این زمینه هستیم.

همکاری در تولید و تدوین ویدیو

چنانچه ویدیو یا پروژه دارید و میخواهید تدوین و ویرایش آنها را برون سپاری کنید ، و یا تیزر ویدیویی و معرفی محصولات را بسازید آماده همکاری هستیم. از پروژه های ساده گرفته تا جلوه های ویژه. انواع تغییرات در ویدیوها.

تولید آموزشهای کاربردی

یکی از تخصص های ما ، تولید آموزش هایی در زمینه طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو و عکاسی است.
این آموزشها در قالب پکیجهای آموزشی ویدیویی و از قبل ضبط شده ارائه میشوند.
میتوانید از صفر تا خیلی فراتر در این زمینه به مهارت برسید.

لایسنس اصلی برنامه

اگر به دنبال خرید نسخه اورجینال نرم افزار خاصی هستید ، میتوانیم آنرا برای شما از خارج ایران خریداری کنیم.
امکان خرید نرم افزارهای ادوبی و سایرین وجود دارد.

افتخارات کسب شده

مشتریانی که به ما اعتماد نموده اند